Wednesday, December 2, 2009

kakudrum

ककुद्रुम

यौटा जंगलमा ककुद्रुम भनि नामले प्रतिष्ठित बिर !

भोकले आतुर भै घुमेर दिनभर खोजेर हिड्थ्यो खिर !!

जाऊ कुन घरमा कि भेट्छु बनमै बिर्सेर आफ्नो सुर !

सुध्दी बुध्दी हराई गाउतिर नै लागेछ त्यो खुर्खुर !!



गाउका चारदिवारी गर्न दरिला जमात जागा बसी !

रक्षा गर्न खपिस थिए ति बबुरा बाँधेर कम्मर कसी !!

बस्ने कुक्कुरका बथान हरुले देखेर जम्बुबिर !

सीमा नाघी अतिक्रमण हुन गयो भन्दै उठाए शिर !!



हे बाबा म फसें नि गाउबिचमा जंगल भयो दूर त्यो !

मेरो ज्यान बचेन भागु कसरि भोकै बरु हुन्थियो !!

सोची यो मनमा पसेछ घरमा धुने लुगा धोबिको !

रंगमा डुब्न पुग्यो ल हेर नतिजा कस्तो भयो लोभीको !!



झुक्याएं अबता इ कुक्कुरहरु फर्किगयेछ्न बरु !

झुक्क्याउछु अरुलाई जंगलमहा को टिक्न सक्ला अरु !!

स्यालको रुप लुकाई निर्भिक उ भै बाघ भालुको भिडमा !

भाषण गर्न भनेर तम्सिकन त्यो बस्यो परै गीडमा !!



आए जंगलका समग्र पलुवा देखेर नौलो जिव !

गर्दै भाषण भन्छ हेर म प्रति खुसि भएछन शिव !!

राजा जंगलको बनाइ मकनै पठाइएको हुँ म !

मान्नै पर्छ म गर्छु शासन सबै नामको छु ककुद्रुम !!



यस्तो जारि गरेर सर्बसुचना गठन गर्यो मन्त्रीको !

मण्डल, कार्य र भार सुम्पी सबको दांत भाची द्यो हन्त्रिको !!

मन्त्रि भो सिंह त्यो र बाघ पछुवा ब्वाँसो बन्यो "ग्रीटर" !

सब्को मान लिएर जम्बुबिर त्यो मालिक बन्यो "चीटर" !!



दाना पानि सबै दुरुस्त घरमै तयार हुन्थ्यो सधै !

खाइ मस्त सुतेर बाँकी उपहार भनेर बाडथ्यो अझै !!

भोजनको बिचमा सुनेर एकदिन श्याल्हुंया त्यो जातिको !

आफ्नो सक्कली रुप देखिन गयो फुस्केर स्वर छातीको !!



मन्त्रि त्यो सिंहको चस्सक्क मनमा शंका पस्यो स्वर सुनी !

धोकामा म परेछु दैब! गरु के भन्दै धिक्कार्यो जुनी !!

राता नेत्र गरेर चूर रिसले बाघलाई हकार्यो पर !

ब्वाँसोलाई खवर पठाई उसले झम्टेर पर्दै भर !!



घांटी च्यापी गिदी झिकेर बलले छाती फुटाइ रगत !

प्यूदै स्वाद लिएर फेरी बदला थर्काई छाड्यो जगत !!

आफ्नो जात लुकाई छद्म रुपमा बाचेर केहि छिन !

जातिबाट अलग हुँदा अति कठोर भोग्नु पर्यो दुर्दिन !!

No comments:

Post a Comment